top of page
Farvepaletteeksempler

Skema eksempler for en almindelig dag på STU: EUD/EUX på Peder skolen

Fast struktur der giver tryghed

Kl. 07.30 Kører dine forældre dig til et fast opsamlingssted, hvor minibussen holder og venter.​
Kl. 08.00 Minibussen henter dig og der er repetition på skærm i minibussen.​
Kl. 08.30 Spiser vi morgenmad og hygger i kantinen.​
Kl. 09.00 Starter vi undervisningen.​
Kl. 10.30 Har vi pause og får noget at spise og drikke.​
Kl. 10.45 Har vi igen undervisning.​
Kl. 11.45 Holder vi frokost og får noget at spise og drikke.​
Kl. 12.30 Løser vi opgaver i de emner vi har gennemgået i løbet af dagen.​
Kl. 13.30 Holder vi pause og får noget at spise og drikke.​
Kl. 13.45 Har vi fri og kan slappe af f.eks. med computer spil.​

Kl. 15.45 Minibussen henter dig. Der er repetition på skærm i minibussen.​

Kl. 16.45 Henter dine forældre dig på det faste opsamlingssted.​

Skema eksempel​:

         Vi tager individuelle hensyn og lægger pauser ind i undervisningen efter behov. ​

         Vi taler hver morgen, om de emner vi skal gennemgå i dagens løb.​

         Vi taler hver eftermiddag om de emner vi i dagens løb her gennemgået.  ​

         Vi gennemgår et fag af gangen, ind til vi mestre det.​

Skema der viser et eksempel på en almindelig dag på behandlingsskole og autisme skole fokuserende på at forberede mennesker med autisme, ASF, aspergers og angst

Tryghed, ordentlighed, højt selvværd og høj faglighed

bottom of page