
Skema eksempler for en almindelig dag på STU: konference på
Peder skolen
Fast struktur der giver tryghed
En dag på STU: Konference på Pederskolen
Vi tjekker ind og du har mulighed for at tale fortroligt med din lærer
Vi spiser fælles morgenmad og planlægger dagens opgaver
Vi går i gang med dagens arbejde
Pause med sundt i kantinen
Vi fortsætter dagens arbejde
Pause vi spiser nærende og sund frokost
Vi fortsætter dagens arbejde
Vi får lidt sundt og laver fælles sociale aktivitet
Du har mulighed for at tale fortroligt med din lærer
Fredag slutter vi kl 12.30
Ved konferencer og andre arrangementer vil det være nødvendigt, at enkelte af Jer evt. hele afdelingen, vil være på arbejde ud over skematiderne.
Du arbejder sammen med din daglige lære og du kompenceres med fridage.
Konferencer drivers af eleverne, og skal ikke give overskud.
08.00 til 08.15
08.15 til 09.00
09.00 til 10.30
10.30 til 10.45
10.45 til 12.00
12.00 til 12.30
12.30 til 14.00
14.00 til 15.00
14.00 til 15.00
Til UU-vejlederen:
Elever der er tilknyttet Pederskolens KonferenceCenter, vil være stu-elever, der ikke har eller ikke vil profiterer af det officielle Arbejdsmarked og uddannelsessystem, Men som skal igennem et kompetence og afklaringsforløb.
Didaktiske og pædagogiske metoder
Vi arbejder systematisk med relationer, i de betydningsfulde fællesskaber, for at skabe de bedste forudsætninger for afklaring, læring og livslyst. ’
Vi arbejder bevidst med mestringskompetencerne forstå, håndterer for at give mening.